Wij helpen je graag
Wil je meer informatie over onze producten en diensten of heb je vragen of opmerkingen? Wij helpen je graag. Vul het onderstaande contactformulier zo volledig mogelijk in. Gegevens zoals een kenteken helpen ons je sneller te helpen bij je vraag of opmerking.
We hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Wanneer je ons dit laat weten, dan kunnen we hier ook iets mee doen. Via het onderstaande formulier kun je jouw klacht doorgeven. Wij nemen de klacht in behandeling en zullen binnen 10 werkdagen inhoudelijk reageren.
Contactgegevens
Wij zijn ook bereikbaar via onderstaand adres of telefoonnummer. Je kan natuurlijk ook direct contact opnemen met jouw Škoda-dealer.
Škoda Financial Services Financieren/Verzekeren
Postbus 1119
3800 BC Amersfoort
T: (033) 479 17 25
E: financieren@skodafinancialservices.nl
skodaverzekering@allianz.nl
Škoda Financial Services Leasen
Postbus 1591
3800 BN Amersfoort
T: (033) 454 95 55
E: leasen@skodafinancialservices.nl
Geschillencommissie Private Lease
Heb je een private leasecontract bij ons afgesloten en hebben wij een geschil niet naar tevredenheid opgelost? Dan is het mogelijk het geschil voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease.
De contactgegevens zijn:
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Of kijk op www.degeschillencommissie.nl. Download hier het Reglement Geschillencommissie Private Lease Bedrijven.
BKR-registratie
Heeft u een klacht over uw registratie in het BKR-register en hebben wij de klacht niet naar tevredenheid opgelost? u kunt uw klacht dan voorleggen aan het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Op de website van het Kifid leest u precies hoe dit werkt. Kifid zal de klacht behandelen volgens het reglement Geschillencommissie Kifid.